fbpx

Feel Good. Dé healthy hotspot van Groningen.

Het imago van gezonde vegetarische voeding heeft al lang zijn geitenwollensokken verruild voor stilettohakken, maar nooit eerder was healthy food zo onweerstaanbaar als bij Feel Good.

Het team van Feel Good heeft liefde en aandacht voor mens en natuur. Vanuit de propositie “We make you feel good!” serveren ze gerechten om je vingers bij af te likken, en waar je schaamteloos van mag genieten. De gerechten bevatten louter natuurlijke ingrediënten. Voeding waar je lijf blij van wordt!

Aan Dizain de taak om hier een passende visual identity voor te ontwikkelen. Feel Good houdt van muziek, slingers, confetti, flower power, mensen, bloemen, natuur, dieren, geuren, kleuren, vuur en passie. Maar bovenal houdt Feel Good van ananas en daarom kozen we deze iconische vrucht als logo voor deze toffe tent. Een ananas staat rechtop, is trots, sexy en staat voor liefde. Ze is tropisch, puur en aantrekkelijk en staat symbool voor ontspanning en gastvrijheid (en ziet er by the way veel mooier uit dan een kokosnoot die harig en bruin is:)

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity.