Hamilton Bright helpt A-merken en retailers om een boost te geven aan verkopen en klantervaringen op de winkelvloer. In 2000 begonnen en uitgegroeid tot een toonaangevende speler in Nederland en België. Hamilton Bright gelooft in de kracht van echt menselijk contact. Want verkopen is vakwerk en vakwerk is mensenwerk.
De nieuwe belofte ‘connect hearts to brands’ komt speels terug in het krachtige logo met de initialen HB. De kleurrijke visuele identiteit en campagne stralen dynamiek en passie uit. De energie en het werkplezier spatten ervan af. Helemaal Hamilton Bright! Heel tof: in het kader van ‘practice what you preach’ ontwikkelden we voor Hamilton Bright niet een ‘gewone’ website maar een virtuele shopper mall. Daar kunnen opdrachtgevers shoppen in het brede dienstenaanbod dat er slim gerubriceerd is en wandelen potentiële medewerkers door de interessante vacatures op de ‘werken bij site’. Bij alles wat Hamilton Bright doet en communiceert staat – hoe kan het ook anders – de mens centraal.
Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Employer branding. Arbeidsmarktcommunicatie. Campagne.