fbpx

Het Groninger Landschap. Mooi dichtbij.

Het Groninger Landschap zet zich in om de Groningse natuur te beschermen. Het is een uitdaging die nu, op de 85ste verjaardag van de stichting, nog steeds actueel is. Dizain kreeg de eervolle opdracht om het merk ‘Het Groninger Landschap’ toekomstbestendig te maken. Ons doel: zorgen dat het Groninger landschap toegankelijk wordt voor iedereen.

We willen mensen laten zien hoe mooi onze omgeving is, ze deze van dichtbij laten ervaren én ze oproepen om de stichting te ondersteunen in haar werk. We restyleden hiervoor de huisstijl en ontwikkelden de thematiek ‘Mooi dichtbij’ die we ook doortrokken naar de website.

We ontwikkelden bovendien de bladformule van het befaamde donateursblad Golden Raand, die we tevens een nieuw en eigentijds gezicht gaven, en schrijven ieder kwartaal de verhalen die in dit prachtige magazine verschijnen.

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Logo. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Campagne. Storytelling. Content.