fbpx

Immens: hoe maak je mensen blij in Finance & Control?

De wereld van Finance gaat van oudsher over cijfers. Het is een ‘blauwe’ wereld, vol tabellen en getallen. Immens kijkt altijd heel bewust naar de mensen achter de cijfers. Zij voeren uitgebreide gesprekken met professionals en bedrijven en vinden op die manier de de perfecte klik, zodat beide partijen blij worden van elkaar. Maar hoe draag je dit uit?

Immens vroeg Dizain om een visuele identiteit te ontwikkelen die past bij hun aanpak. Samen definieerden we hun ‘why’: “Wij maken mensen blij”. Dizain koos deze krachtige stelling als pay-off en ontwikkelde een visuele identiteit die dit uitdraagt. Met ruimte voor de menselijke kant in tekst én beeld. Het werk van Immens gaat niet alleen over de perfecte match vinden, maar ook over werkplezier. Daarom is er ook ruimte voor humor: zelfs in communicatie maken ze mensen blij.

Merkstrategie. Identiteit. Positionering. Brand identity. Visual identity. Webdesign.