fbpx

Omega Groep “Welke rol speel jij?”

Omega Groep is een zorgaanbieder die zich tot het uiterste inspant om een bijdrage te leveren aan de levenskwaliteit van kinderen en (jong)volwassenen met een verstandelijke of psychische beperking. Een zorgorganisatie die draait om de mens en die verder gaat dan alleen dienstverlening. Een bewonderingswaardige visie die volgens Omega Groep wel wat meer ruchtbaarheid mag krijgen!

Zo ontstond de vraag om het (werkgevers)merk Omega Groep in de kijker te zetten. Tijdens een brandforcesessie bepaalden we de brandspirit van de zorgaanbieder. De kern: ‘Wij brengen de menselijke maat terug in de zorg’, werd het vertrekpunt voor de employer branding en de bijbehorende arbeidsmarktcampagne. Omega Groep vindt dat het in de zorg te veel om regels en protocollen draait. Dat zou toch anders, liefdevoller en menselijker kunnen? We ontwikkelden een creatief concept waarin zowel de cliënt als medewerker écht wordt gezien.

Geïnspireerd door de podiumkunsten plaatsten we de medewerkers van Omega Groep letterlijk in de spotlight. Want: in de schijnwerpers val je op én word je altijd gezien. Precíes de boodschap die Omega Groep haar medewerkers en cliënten mee wil geven. We ontwierpen een nieuwe ‘Werken bij’-website en social campagne met fotografie van Marleen Annema en videografie door Oostblok waarbij de sterren van de zorgorganisatie schitteren op het doek. Zo biedt Omega Groep een podium aan (toekomstige) medewerkers om vanuit de waarden liefde, lol en lef zorg te bieden. Een plek die uitdraagt: “jij doet ertoe!”

Merkstrategie. Brandforcesessie. Identiteit. Positionering. Huisstijl. Brand identity. Visual identity. Webdesign. Employer branding. Arbeidsmarktcommunicatie. Campagne.