fbpx

Huisstijl Prolander

Voor het landschap van morgen

Een organisatie die samen met doelgroepen het landschap van morgen in Groningen en Drenthe inricht, zodat alle generaties er kunnen wonen, werken en recreëren. De huisstijl van de nieuwe organisatie Prolander maakt dit in één klap zichtbaar.

Huisstijl Prolander

Prolander is de naam die Dizain samen met namenbureau Globrands ontwikkelde voor de Dienst Landelijk Gebied; de overheidsorganisatie wiens taken zijn overgeheveld naar een zelfstandige uitvoeringsorganisatie.

“De gekantelde P als opkomende zon boven het Noordelijke landschap.”

Het uitgangspunt ‘samen voor het landschap van morgen’ hebben we vertaald in een opvallend logo waarin de gekantelde P van Prolander als opkomende zon symbool staat voor een nieuwe dag. Deze zon is duidelijk visueel gekoppeld aan de horizon: het veelzijdige en veelkleurige Noordelijke landschap. Kijkend voorbij de horizon zien we de toekomst: het landschap van morgen.

Verder praten over logo’s en huisstijlen? Benieuwd hoe we jouw merk kunnen versterken? Bekijk onze producten of neem direct contact op!

Meer huisstijl-cases?

Volgende case Naar het overzicht

Blijf op de hoogte

Gefeliciteerd! Je bent onderaan de pagina. Dat betekent dat je wel heel graag wilt weten wat wij doen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en mis niets.

    Met het versturen geef je ons toestemming om je gegevens te verwerken, zoals omschreven in onze privacyverklaring.

    Voor je weggaat…

    Je hebt nu andere dingen te doen. We get it. Meer lezen over Dizain wanneer jou dat uitkomt? Meld je aan voor onze nieuwsbrief met cases, blogs en meer.

      Met het versturen geef je ons toestemming om je gegevens te verwerken, zoals omschreven in onze privacyverklaring.