Huisstijl Prolander
Voor het landschap van morgen
Een organisatie die samen met doelgroepen het landschap van morgen in Groningen en Drenthe inricht, zodat alle generaties er kunnen wonen, werken en recreëren. De huisstijl van de nieuwe organisatie Prolander maakt dit in één klap zichtbaar.
Huisstijl Prolander
Prolander is de naam die Dizain samen met namenbureau Globrands ontwikkelde voor de Dienst Landelijk Gebied; de overheidsorganisatie wiens taken zijn overgeheveld naar een zelfstandige uitvoeringsorganisatie.
“De gekantelde P als opkomende zon boven het Noordelijke landschap.”
Het uitgangspunt ‘samen voor het landschap van morgen’ hebben we vertaald in een opvallend logo waarin de gekantelde P van Prolander als opkomende zon symbool staat voor een nieuwe dag. Deze zon is duidelijk visueel gekoppeld aan de horizon: het veelzijdige en veelkleurige Noordelijke landschap. Kijkend voorbij de horizon zien we de toekomst: het landschap van morgen.
Verder praten over logo’s en huisstijlen? Benieuwd hoe we jouw merk kunnen versterken? Bekijk onze producten of neem direct contact op!
Meer huisstijl-cases?
Blijf op de hoogte
Gefeliciteerd! Je bent onderaan de pagina. Dat betekent dat je wel heel graag wilt weten wat wij doen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en mis niets.